Nagekomen bericht voor de weekbrief
Dit belangrijk bericht stond niet in de Nieuwsbrief:

Donderdag 4 juni: Inspirerende maaltijd in het Kerkcentrum van 18:30 - 19:30 uur.
Er is soep en iedereen neemt zelf iets mee.
Op die manier is er altijd genoeg!!
Het is ook niet erg wanneer je niets kunt meenemen.
Het gaat erom dat we delen.
Aanmelden is niet nodig.
Iedereen is welkom!!